Krig ..

ÅH FYFAN SERIÖST!!! DOM BORRAR SÅ MYCKET :(
Har väääääärldens huvudvärk pallar inte!
Det låter som att det är fucking krig!
Hör inte ens mig själv tänka fyfaaaaaaan vad detta är jobbigt..
Och dom är inte ens klara till hälften och dom har hållt på hur många
veckor som helst -.-

Jaja, förlorade min oskuld igår till kidulthood, den va skiiiiiiiiitbra,
fan ja började till och med grina när trevor dog hahhaha :(
Kollade en liten bit på adulthood bara, sen palla ja inge mer, klockan va
nästan 6. Så jag somnade typ på två sekke, sen vaknade av att
idioterna borrar.. Eller ok, det är deras jobb men ändå haha,
tacksam över att dom inte håller på såhär på helgerna iallafall.
Sitter iallafall med ett varmt täcke runt kroppen, har ingenting på mig.
För jag frös inatt, sen vart det för varmt, sen för kallt, aa.. Feber, hatar det -.-http://images33.fotosik.pl/86/21159fe61db8a3f6.jpghttp://www.onlinemovies77.com/images/movies/adulthood.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se