Idag och igår

Hellluuu, förlåt för sån jäääääääääävla keff uppdatering..
Men ingen läser typ bloggar på helgerna ändå som tur är..
Iförrgår skrev jag ett inlägg om att jag skulle träna, så I did.
Och det var så jäääääääääääääääääääääääävla skööööööööönt.
B skulle komma, jag var ensam hemma, så vi pratade, kollade
på Bruce den allsmäktige och åt mat från Oden. Helt skön kväll
faktiskt. Skönt att prata ut lite sådär.. Sen kom mamma hem vid
typ fyra, kunde knappt gå och fick VÄRSTA garvnojjan så vi
tre satte oss ner och började käka hahaha. Sen till slut
så somnade vi.

Igår, så vaknade jag tolv kanske, så jag klädde på mig och sådär,
sen gick jag och mamma och tränade, B var kvar här i nån timme,
han skulle tatuera sig men det blev aldrig av, men vi käkade kyckling
sallad och sådär, han fixade maten.. Hahha. Medans jag och mamma
låg i sängen och soffan och käkade chips. Helt lata.. Sen vid sju
så drog allihopa härifrån typ?.. Så jag kastade mig typ naken
i sängen hahahaha och somnade. Vaknade fan 6 imorse xD
Skulle mött R igår men det blev ju aldrig av eftersom jag
somnade..

Foood time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se