I neeeeeeeeed it

Nu kom mamma hem, och hon hade inte köpt aromat..
Asså sorry låter som en bitch nu hahaha jag va jätte nära på att
börja gråta.. Mens you know.. Inte ätit ett shit idag, kan inte
utan det.. Det känns så torrt och äckligt och smaklöst..
Hahahaha mobbad jag låter men men.. Ska vara barnvakt
idag också, åt typ 5 barn hahahaha. KUUUUUUUUUUUL :)
AUROR NU SKA JAG FÅ LÅNA DIN ADIDASTRÖJA I EN HEL DAG.
JAG ÄR SJUK MEN ÄNDÅ STÄLLER JAG UPP! I'M SOOO GOOOD.


YEYE, fick bestämma mat idag hehe, pommes,kött , sallad och beasås,
bästa bästa bästa!

Har nyss tagit ett låååååångt varmt bad iallafall, fett gay ..
Haha ååååååååååh min mage dödar mig..
Peace and love.

Kommentarer
Postat av: maria

då får du krya på dig :) jojtack det är bra :)

2010-03-25 @ 17:22:59
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

sv : ah ok vad trist:(

krya på dig!

jag mår bra:)

2010-03-25 @ 17:45:07
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se