Gyyyyyyyyyydddd

Fyfan haha somnade typ 12 eller något, vaknade 54645645 gånger, borak
kom och väckte mig men ja slog typ iväg han hahaha blev en riktig hater.
Men var så trött, så han satt här från 12 till 6 medans jag sov o hade inte
ett skit att göra :P Jaja, jag är piggare nu, och har inte ont i huvudet längre.
Borre har ingen praktik imorgon så han ska sova här, men ska snart in i duschen,
mitt hår e feeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttt ofräscht, har typ
bomullsbitar i hela håret pga en trasig kudde -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara fråga, är du och borak tillsammans igen eller bara kompisar? Blivit lite förvirrad. btw älskar din blogg och dig så jävla bra(: Puss !

2010-03-22 @ 09:54:14
Postat av: borak ahmed silopi namor khamir

Ja vi är tillsammans och aldrig varit så lyckliga förr :)

2010-03-22 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se