Gym, Rebecca, Auror, fuckface,gayface

Alåååååååå!
Gick ju som sagt och gymma, fett skönt.. Sen efter så solade jag.
NU börjar man verkligen se att jag börjar bli brun, love it :D
Lät som typ en fjortis eller dessie där ( samma sak .. ) ' Love it '
HAHAHAHA men jaja. Blev helt chockad för min lillebror stog helt plötsligt
där när ja o mamma sola? Haahaha o saga bara satt utanför och spela
på min iphone som vanligt. Fastnat grovt för ett spel, och hon är helt
beroende av rat on a scooter, bästa också hahahah.
Sen direkt efter mötte jag rebecca, vi gick runt, gick hem hit, gick ut,
snackade om allt o inget, sen gick jag till auror och skrev ut en bild
som borak ska ha som tatuering på sin överarm, blir nog skiiiiiiiitsnyggt ! :)

Min bebisssss!!!! :)

Precis innan jag skulle gå, HAHAHA asså den här bilden är så rolig.
För den är verkligen ugly på något sätt men ändå bra. Stört stört.


Viktor jag och saga, nej ja e inte SÅ kort.. Hehe. Jag böjer mig..
Och NEJ mina syskon e inte normala, dom e inte som alla andra
barn, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Auror

Super fin bild på Saga ju... Jag skriver ut den till din mamma imorgon;)

2010-03-22 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se