Gooood mooooorning sunshines!

God morgon! Vaknade fan klockan 3 inatt,
somnade astidigt igår, typ klockan åtta eller halv åtta eller något..
Jaja, skönt var det! Låg och kollade på tv lite med pappa innan så
ja. Vaknade av att jag hade 9 sms på mobilen så låg och smsade
till typ kl 6 på morgonen, sen vaknade farmor och jag sa hejdå till
pappa och fick skjuts hem, stannade på macken också, va tvungen
att köpa en burn.. Mickaela <3 Energidrickor hehe.
Jaja, saga är hemma, hon har typ öroninflammation och mamma
va tvungen att jobba idag så det var därför jag åkte hem så tidigt.

En som blev glad över att jag kom hem va bonita iallafall, helt galen ..

Min sötnooooooz

Hon tror att hon är lika liten som min kattunge och hoppar verkligen upp
i mitt knä och grejer..


Love you retard!

Oftast dom som jag bryr mig om och älskar får helt störda nicknames.
Hehe, så dom som får de av mig, typ retard, störd, mongo, mupp,tönt,
nörd, fuckface, aa.. Känn er speciella!
;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se