fffffffffacebok....

Sökte hur många det fanns som hette
Mickaela Nydahl på facebook. Det fanns EN som hette
det, och det var jag hehe. En hette Michaela med ch , och det är
ändå inte samma hehehehe.
Sökte på min mammas namn också, det fanns 1 som hette likadant på henne på face
och det var hon själv hahaha.
Min kompis rebecca, hade 617 som hette det på facebook,
Dom som hette likadant som elin, de fanns 6 personer.
Som min lillebror fanns det bara en o de va han.
Som min pappa hette fanns det fyra stycken
Och dom min storebror, 10 stycken.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT tråkigt egentligen men men! HEhe.
Pratade nyss i telefon med elin och sådär. Daniel ska snart fixa mat, e fett hungrig..
Sen efter det ska jag lägga mig i min nybäddade säng och SOVA.

Deréon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se