Byggarbetareeee..

I'm up!
Ren TUR att inte byggarbetarna har kommit hit än..
Dom ska byta varenda fönster i lägenheten ju, och allting
ska stå en meter ifrån våra fönster så allting är typ helt ihoptryckt, mysigt.. Haha.
Iallafall, tror jag ska tagga ner till Auror där mamma är, pallar ej va här när det
är en massa arbetare..
Jag och mamma skulle egentligen gått ner och tränat under tiden dom var här
men vi tänkte ju inte på hunden.. Den får inte vara här sålänge -.- Och ingen
vill passa den för den är så skadad hahaha.

DOM HAR STÄNGT AV VATTNET OCKSÅ!! FUCK.
Kan inte ens borsta tänderna!! :S Fett nasty blää..
Rebecca taggade mig på en bild när jag hade
mina kattungar ocksåååååååå.. Saknar dom haha :(


sööööööt.. Jag och Twixxxxx hahah

Men måste börja fixa mig sen rulla mot arrrrre, peace!

Kommentarer
Postat av: boorak

DEAD AND GONE DEAD AND GONE

2010-03-17 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se