borde sova..

God morgon. Vettefan vad jag egentligen gör uppe såhär tidigt..
Rebecca kom igår, sent. Så hon åt upp våran pizza ( fucker.. -.- )
hahah skoja. Nej men sen så satt vi uppe med mamma och pratade
om boyz.
Ska åka till brb idag, träffa borak, prata lite..
Sen ska jag åka till handen till farmor och sova över hos pappa förhoppningsvis.
Somnade typ halv åtta imorse, not good not good..
Om jag hade varit normal hade jag sovit till typ 5 på eftermiddagen istället.
Men skiiiiiiiiiit i.

Synd synd att jag ej har någon bild att bjuda på.. Bjuder på en från i somras istället.

Och YES I know lite grov urringning men hade faktiskt blivit nerputtad
i poolen och lånade en för liten bh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se