About my piercing!

Postat av: elin

skulle du kunna skriva lite om din tungpiercing? typ hur det gick till, hur ont det gjorde, hur de kändes & hur det var dagarna efter? jag funderar på att göra en så skulle gärna vilja veta hur det känns liksom :)
ha det bra!

Svar:
Haha jo det kan jag.
När jag satte mig på stolen, så fick jag typ hålla som en sorts tång med ett
hål på tungan,så att känseln skulle försvinna lite.
http://www.nyteknik.se/multimedia/archive/00025/Piercing_25331a.jpg
Bild tagen från google, saxen är själva ' tången '
Sen fick jag skölja munnen med starkt munvatten, då domndae
tungan av lite också haha. Sen så körde dom bara igenom en lång nål,
och satte i piercingen. Det gjorde INTE ont faktiskt, fast jag blödde lite,
självklart.. Och dregglade hahaha.
Sen blev den svullen, och det var svårt att äta, lite ont gjorde det.
Men efter typ 2-3 dagar kunde jag äta normalt igen :) Och det kändes
ju såklart rätt konstigt med att ha en pärla i tungan haha, men vande mig
rätt snabbt vid det, nu när jag tar ut piercingen då & då så känns det heeeeelt knas.
Älskar den! :D


A picture! Har ett ärr UNDER min läppiercing man ser det haha, från vattenkoppor när jag
var liten. Och så saknas kulan också ;)

Lenas Studio, Norrtullsgatan 31, 113 27 Stockholm, T-bana Odenplan, 08-32 19 90
Gjorde jag min piercing. Gjorde också min läppiercing där.
Klicka här för att gå in på deras hemsida :) !

Lycka till! ;D


Kommentarer
Postat av: ITZI

Lena är superduktig, min kusin piercade naveln hos henne :)

2010-03-04 @ 12:15:43
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: malin

Åh, fy, jag ryser när jag ser bilder på kanylen. Har inget emot piercingar, haft hur många som helst, men just tungan e läskig. De e ju bara en stor muskel. Men jag tror inte det gjorde så ont. Var så länge sen o ma har en tendens att glömma bort smärtan rätt snabbt. Det roligaste var precis efter när man får lyfta in tungan i munnen igen. Är sugen på två i tungan men jag vet inte om jag skulle våga.

2010-03-05 @ 13:53:37
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se