Listaaaaaaaaa.

Hur bor du: I en tvåa hos pappa och en trea hos mamma i haninge
Brukar du komma i tid: Njaaaaaaae.. E lite keff på de faktiskt..
Hur lång är du: Typ 159-160 hihihi.. kort.
Kan du laga mat: Kan kan jag väl, om jag har lust eller vill va snäll haha..
Vad jobbar/pluggar du med: Ingenting just nu :P
Vad har du på dig just nu: adidasbrallor och linne
Har du någon fobi: Spindlar..
Hade du en bra kväll igår: Var med min bästa vän o pojkvän så aa
Vilket är ditt senaste inköp: Vettefan asså, mina tights typ? Är fattig för tilltället så får skippa o shoppa ett tag
Din favoritdryck på morgonen: Xray standard, sen juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Farmor :):):)
Vad hade du sönder senast: Min taklampa :( 
Vem snackade du med senast:
Irl pappa, i telefon borak, på msn borak, på sms borak. HHAHA.
Varm favoritdricka: Oboy med grädde, te med honung
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta eller xray 
När gjorde du senast något riktigt dumt: Don't remember
Saknar du någon just nu: Nää hehe äntligen!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: AHH de finns så många grejer asså..
Någon jag stör mig på: Orkar inte gå runt o störa mig på folk, de gör bara så man själv mår sämre tillslut
Senaste person du kramade: Min mami.
Senaste person du ringde: Borak
Senaste person som ringde dig: Borak.. HAhaha
Vill du ha barn: Ja de e klart
Längtar du till din nästa födelsedag: Nä bryr mig inte så mkt
Har du rakat dina ben någon gång: Haha aa de klart
Är du sugen på något nu: Aa choklad .
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Ingen
Använder du hudkräm: Ibland, när ja e torr. Inte så ofta
Attraheras du av män med skägg: Nä de ska va babyrumpor.. Not. Stubb skare va MINST!
Micro-pop eller poppa själv: Micropop, går snabbare ahah.. 
Röstade du i det senaste valet: Nä har inte ens rätt ålder för de än
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Sådär, mycket har ändå gått uppåt så ska vara glad och tacksam för det.
Vilken låt lyssnade du senast på: Dip again Elephant Man ft Ding Dong
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej haha, eller jo i sängen hos mamma sov rebecca:).
Vad tycker du är äckligt:
Falska människor, folk som låtsas, spindlar, zombies..
Har du pengar på mobilen:
Inte på min comviq men no limit på telenor baby ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se