världens bästa

Tjaaaaa!
Träffade min rebecca igår, världens bästa :)
Vi pratade om allt mellan himmel och jord fan..
Satt ute på en bänk och drack burn, snackade massa
skit, hur människor egentligen beter sig haha..

JAJAAAAAAAAAA! Längtar tills jag slutar jobbet
faktiskt hehe, vill vara med alla vänneeeeeeeeer!!!
Sola, bada, åka till staaaaaan.. Fett skönt. Kommer dö om jag
sitter fast i vh hela lovet haha.. Ser fram emot midsommar också,
kommer bli så jäkla kuuuuuuuul.. Vet ej om jag är ute på årsta hela
kvällen & natten eller gör något annat senare :) Vi får see.. Rebecca sov hos
mig inatt iallafall, kan verkligen prata om allt med henne, min bästaste vän.
Hon betyder meeeeeeeeeeeeeeest.. Bara så du vet det rebecca..
Är på skitkefft humör just nu men aja.


Fixat min kamera :)


Kommentarer
Postat av: reebuc

du är världsbäst hjärtat! kärlek till dig

2010-06-22 @ 01:03:32
URL: http://reebuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se