Cash<3Mickaela

Är så seg i kroppen.. Skulle vilja dra hem till mami och lägga
mig i varmaste badet med ljus o sådära.. Mysmys.
Men I got not time. Kanske blir imorgon istället tillsammans med älskling.
Men han gillar typ inte o bada hahaha, han tycker det är instängt..?
Men jag har ju fönster i badrummet så det är nog nice :D
FUCK vad jag vill ha cash.. Jag har inte shoppat på aslänge faktiskt :(
Får inga pengar hahaha.. Men eftersom jag ej går i skolan får jag ju
inget studiebidrag så..
Men snart får jag mina jobbpengar..

Jaja nyduschad nu o ska springa över till mamma för att hämta min lillasyster
och sånt, ciaaaaaao.


Zebra leggings från lindex tror jag..? Munkis hehehe.

Baxa rebeccas peacelinne som hon glömde hos mig också, har det
under tjocktröjan =)I=)=)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahah du e störd så fort man glömmer något hos dig du använder det hahahah har tänkt pååååt.. men de e lugnt snööggiiing!! ligger ii sängen hos mamma just nu haha saknareeejjj faktiskt!! men vi hörs när ja e tbx hemma.. loveya!!

2010-06-22 @ 00:52:41
Postat av: linda.k

mickis , vi får studibidrag den här , månaden . :)

2010-06-27 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se