trötttt

Tjulululu.. Fyfan hahaha igår fick jag och borak flipp..
Vi började jaga varandra o allt ja vene vad.. På skämt.
Sen talka jag lite med rebecca på natten, sen ah, kollade jag och borak på tv,
typ på deras bröllop hahaha, victoria va faktiskt söt, men tyckte inte om bröllopet
ändå med tanke på trafiken och allt dom stannade :S Jajaaaaa.. Lite småhistoriskt sådära,
ny prins o grejer ;D Vi vaknade väl typ runt halv två idag och gick och handlade på tempo,
 eller ah först gick vi till pappa och hämtade pengar, handla hundmat o bröd haha..
Sen gick vi hit till pappa, satt vid bordet, drack cola o snacka lite, sen gick vi o la
oss o vila haha.. Jag vaknade för en halvtimme sen men han ligger fortfarande kvar.
Så laaaaaaaaaat...
Höres later0 !

Jag, bonnie, o rebeccas finger.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se