TRÖÖÖÖÖTTTT

Shululuuuuu.. Gud är så jäkla seg. Har fan legat hemma i nästan ett år nu och varken gått i
skolan eller jobbat sen helt plötsligt ska jag gå upp kl sex på morgonen och jobba från kvart
i sju till 4.. Det är jobbigt som fan, men det är bara att tänka på cashen..
I'm soooooo goood, jobbar ihop mina egna pengar, tigger inte av föräldrarna HEHE!
Jaja, varmt som fan är det iallafall. Träffat rebecca, jennifer, rebecka thelin o några sådär
idag samtidigt som man jobbar. Nu är jag äntligen hemma iallafall, nyss käkat nudlar och väntar
på borak, vill sova också ett tag.. Får se hur det blir med det.

Fick några kompisar idag också, 10 st dagisbarn typ.. Blev så sågad HAHAHA
Ungen : Gillar du det här jobbet?
Jag : Nej, det är jobbigt faktiskt & tråkigt men man måste
Ungen : Aha.. Men varför tog du inte nåt annat jobb då?

HAahahha visste inte vad jag skulle svara..

Saga & bonita igår

Världens bästa, älskar dig mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se