Södertälje

Heysaann..
Hade faktiskt kul igår med tjejerna.
Vi snackade så jävlaaaa mycke påvägen dit, om relationer, rasism, sjalar,
killar, min älskling borak ( bra saker alltså haha ) o massa mer. Inte en enda
tyst minut gick alla hade nåt o säga haha, värsta debatten. Men de va tungt :D
De va skön musik igår o rätt så chill, vi kom väl hem runt tre kanske,
somnade på bussen påväg hem för va så jävla trött, e typ aldrig ute o festar längre haha.

Hanna jennifer och jag

Hanna jennifer och rebecca, så söööta.

Jag hanna o jennifer, skitsnygga poser.. Ser ut som vi alla ska bajsa på oss.

Rebecca, Hanna, Jennifer och jag

Rebecca, hanna jag och jennifer med tungan hahaha.. Sexy!

Jennifer jag och rebecca på en gunga? Haha.

Hahaha knasbarn, hanna jennifer o rebecca

Hanna jag och jennifer. Tung tröja ja har va:D Hahaa

Sista bilden, hanna jag jennifer o rebecca.
Inte så mycket bilder men iallafall lite :) Tack för en skön kväll tjejer, behövde det!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack själv baby ! <3

2010-06-27 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se