Skönt väder

Hola.. Helt okej dag idag faktiskt. Borak kom ju hem till mig igår och sov hos mig,
ville seriöst döda han när vi skulle sova för han låg INTE STILL! Rörde sig hela tiden,
knäckte fingrarna, knäckte nacken, höll om mig, la sina ben på mina ben, tog bort sina ben,
asså hahaa.. Blev helt grinfärdig alltså.
Men eftersom vi har jobbat ute i strålande solsken hela dagen har jag faktiskt fått lite
färg :) Började med linne, tshirt och jacka, de sluta me att jag drog upp jobbarbyxorna o
hade bara linne, blev så jävla svettig.. Sen har det hänt en fett personlig sak i familjen
så är ändå lite nere. Man va ändå glad på ett sätt men a, ödet I guess
.
Kom iallafall hem kvart över fyra, borak va fortfarande kvar, han har hämtat saga från skolan
och sånt där idag. Schyrran schyrran.
Sen va de ju synd att spain förlora idag, men men. Congratz Schweiz..

Idag. Fläshiga BRALLOR! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se