Sjukhuset

Fuck vilken keff dag.
Vaknade, gick upp ur sängen, snubblade på bonita, gick till köket,
tog en stol till fläkten för o röka, hela stolen brakade ihop.. Hahaha.
Sen cykla jag till jobbet, men insåg typ att jag aldrig skulle hinna så cyklade hem igen.
Vilket var JÄVLIGT tur! Pappa mådde så jävla dåligt så jag fick ringa ambulans, kärringen
i telefonen ville först inte skicka nån, va tvungen o tvinga henne, så till slut kom dom. Fick
typ stress här hemma.. Men jag tror jag fixade allting rätt så bra.. Dom sa iallafall att det
var tur att jag ringde.. Så vi åkte in, sen mötte jag farmor på akuten så har vi suttit och
väntat typ, pappa har tagit massa prover. Så han blir kvar där över natten..
Hoppas verkligen och ber till Gud att allting fixar sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se