MusiQ

Haha somnade till ett tag, behövdes för va skittrött..
Gick upp och mötte mamma , tog med mig bonita.
Fick mitt ice tea hahahaha, va tvungen o ha det.. Så vi möttes så lämna
mamma det =) Så hälsade jag på min älsklings Tyson, kommer ju inte sova
med han inatt, bebbe :(

Förresten, det är skitjobbigt att lägga in låtar eftersom jag inte har högtalare utan
lyssnar från min iPhone. Tänk om det blir helt fel låt liksom haha, men jag gissar på
att det här är rätt iallafall.

Elephant Man ft Ding Dong - Dip again


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

sv: men skratta inte, värsta tragedin för dom stackars pojkarna som inte fick köpa skivor!!!!!!!!!

2010-06-11 @ 09:55:49
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se