Trött

Shit är så jävla trött.. Inte så konstigt. Vet ej om jag vill lägga mig i sängen och kolla
på en bra film, eller om jag vill gå ut o röra på mig o hitta på något..?
YEYEEEEEEEEEE skitsamma. Laddat ner några filmer nu iaf.
Ska till mamma snart igen för o käka middag, annicka ( hennes bästa kompis )
o hennes barn nikita o zoni e där så de e träääääävligt, mamma o hon e likadana,
störda människor som garvar åt allt o uppför sig som två män hahaha..
När jag var där tidigare var det folk ute på gården o mamma o syskon o sådär, fick massa
hinkar vatten över mig också.. Men men.
Måste ta bilder på kattungarna.. Den mörkgråa e fett fluffig hahahahha
så jävla SÖÖÖÖÖT, måste ta bild!

Btw bilderna som kommer upp här nu ser typ omänskliga ut..
Men är trött o har inge smink så don't judge.. haha.


Asså den här bilden ser sjuk ut om man kollar länge.
Min arm passar inte ens in i bilden, det ser ut som ett fettoben som jag
typ ligger på hahahah.. Men jag lutar mig mot armen faktiskt..

In the daaaaaylight.. Tappat min läppiercing så det är ett fult hål där nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se