Thank uuuuu

Förlåt för keff update. Men va fett trött igår. Va ute med pappa typ överallt.
Pappa hade vart hos läkaren, va fett nojig. Han fick sina provsvar.
Fast världens största sten försvann från mitt hjärta, hans värden va mycket bättre än
förra månaden, fast han har börjat gått på medicin för hjärtat. Men to me, it's good news.
Thank u God!
Sen chilla ja o rebecca ute, såg ett ufo, sprang in. Lovar att de va typ ett ufo eller nåt..
Rebecca den cpskadade människan gick o gömde sig bakom bilar o hoppa fram när ja
leta efter henne, cp.. Haahah. Nu måste jag iaf duschiduschi sen hem till mami för & gå ut
med tyson. Pusssssssssssss & kärlek! Btw min iphone o min kamera e sönder så
är bildlös...

SÅ LITEEEEEEEEEEEEEEEN !!

Så stor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se