tattooos, SÅ SUGEN!

Sitter och tittar på en tatuerings hemsida. Så GALET sugen på att göra fler.
Vet redan VART jag ska göra.. Handleden med en text, ryggen med en text ( som rebecca & ja ska
göra tsm ) Göra klart min på benet, bakom örat , ett par hörlurar och på magen, där vid sidan,
en skorpion som kryoer upp, låter äckligt men vet exakt hur jag ska ha den. Kommer bli
SÅ nice! Men ska chilla lite. Ska först göra ryggen och handleden. Och jag vet att jag är
som min mamma o pappa så fort dom gör en, så slutar det med typ 20. Mamma har en grooooov
över halva ryggen med lejon o grejer, på benet, 3 på andra benet, en på armen, en vid bröstet typ, och
en i nacken. Pappa vet jag inte hur många han har.. På bröstet, över hela armarna, över ryggen,
halsen.. Hahaha. Tattoooo family!!! Älskar tatueringar. SÅ SNYGGT! Och piercingar..
Vill göra en i ögonbrynet o under läppen o i naveln o grejer, men kan ej. Vill inte heller se ut
som en rockbrud eller emo om ni förstår.. Måste ta ut mina gamla då liksom. Orkar ej se
ut som scarface heller o ha ärr överallt ahah..


It's art.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se