miss ya

Gydmörgön. Hade det kuuuul igår, men jag & rebecca valde att gå hem till min padre
som är sjuk :( o sova haha, fuck va ja garva imorse alltså.. Rebecca gick ut med hunden, sen
självklart väcker hon mig genom att kittla mig under fötterna, skitjobbig ibland haha..
Men garva så höööööögt för bonita nös henne rakt i ansiktet asså, pallarej hahaha.. Störd.
Ska sova där idag iaf igen, hon är ju ensam. Skulle va mys me film o softish bara,
tråkig dag, men det är skönt att de är mulet o regnar lite faktiskt, kunde sätta på mig en
lite tjockare tröja o leggings idag fan haha annars vill man ju gå naken ute , det rinner
seriöst svett på mig o alla andra människor jag ser , knas när inte ens hundarna vill va ute
för de e så varmt .. JAJA. Vi hörs later0. Btw, miss my man.. Han får ta o komma hem snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se