Midsommar


Mamma Patric Virre och Saga

Saga och Tyson

Nicke och Jesper

Andreas

Jag och Saga

Bygger midsommarstången hehe

Jag och min bebis

Pappa och Saga

Virre andreas mamma och patric

Victor jesper och tyson

Folk

Elin och Patric

Virre och mamma

Madde och Elin

Nicke stefan pappa och patric reser midsommarstången

Patric nicke stefan pappa lite av madde och saga och Elin

Jag som solar och saga som satt på mig sådär och förstörde allting hehe :) Och
lite av elins ben. Och maddes hår.

Midsommar bilderna då,  orkar ej förklara allting vi gjorde, vi käkade iallafall
fett god mat, inte sån där typisk midsommarfood utan typ oxfilé tzatsiki, fetaostsallad
baguetter, fetttttttt gott. Jag åt så mkt att jag höll på spy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se