Mickaaaaejlaaa...

Har verkligen skittråkigt..
Så jag tänkte att jag kunde berätta lite secrets sådära fakta hehe! :D



♥Mina bästa vänner heter Elin och Rebecca, jag har känt Elin
i 17 år och Rebecca i 15 år.

♥Jag har haft två seriösa förhållanden varav ett pågår just nu.

♥Jag har bra tålamod, men till slut spricker jag och då kan typ ingen stoppa mig..

♥Jag gillar inte köttbullar, pannbiffar eller hamburgare ( förutom donken )

♥Jag har gått på tå sen jag var två år gammal.

♥Jag har haft borelia pga en fästing.. Femte sjukan, rsvirus och gulsot när jag föddes.

♥Jag led av GROVA ätstörningar förut

♥Jag var ett riktigt knasbarn i sexan sjuan och åttan..

♥Jag har haft 11 katter 15 kaniner 3 marsvin 4 fåglar 3 hundar en sköldpadda 2 hamstrar
sammanlagt.. Hahaha tänk på att jag har haft kaninungar 3 kullar och kattungar 2 kullar..

♥Jag har ALLTID och kommer antagligen ALLTID att vara nojig över
världens undergång.

♥Om inte dom jag älskar mår bra, så kan jag bli riktigt deprimerad.

♥Det var min storebror som berättade för min mamma att jag rökte
för typ tre år sen eller vad det var.

♥Jag kan må riktigt dåligt över min hy, mitt hår och min kropp.

♥Jag är envis.. Som fan.

♥Jag har 3 syskon.. Alla tror att jag har två bara för min storebror ej bor hemma..

♥Jag fick min första mens januari 2007 ca fem minuter över tolvslaget.. HAHAHA.

♥Jag gick på fotboll i flera år och älskade det. Älskar det fortfarande.. Vill börja igen :/

♥Jag tycker att killar SKA spela fotboll. Vet inte varför, men det passar..

♥Rättvisa och respekt är fett viktigt för mig.






Lite olika bilder på mig sådär genom åren hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se