=)=)=)=)

Holaaa.. Jag och rebecca fick skjuts av hasse till tekniska så satte vi oss
på bussen och åkte till hallsta. Tyckte det gick snabbt :) Pratade
med min älskling under tiden genom facebook o iphone haha.. Som att jag
messar med honom typ. Sen kom vi upp dit iallafall fixade lite grejer, sen
träffade jag rebeccas mormor o morfar som jag inte sett på skitlänge roligt faktiskt:D
O hennes morbror o farbror och sådär. Kul kul :) Sen åkte vi hem efter middag och tårta typ.
Haha somnade i baksätet med tyson, helt trött både han o jag, inte vana vid landet ;)
Så är jag mitt mellan dröm och verklighet ni vet, så ba BAM. Flyger typ fram hahaha fett hastigt,
De va hasse som fick stanna fett snabbt för ett rådjur hoppade runt framför bilen :P Helt stört..
Fick ont i nacken hahaha, hade ju nackspärr för typ en vecka sen så har lite ont, nördig jag är..
Men men! Sen somnade jag så gött =) Idag fyller Patric år också! Grattis muppo!

Mina fötter och min bebbe o hans nya scarf hahahahha fett gullig!


Han börjar bli så jävla stor :( Haha..

Hahahaha kattungarna. Ser ut som två helt olika raser typ.
Måste bara hitta hem åt dom små småttingarna nu, nån som e
intresseraaaaaaaaaaaaaad??? :)


Kommentarer
Postat av: m

jag kan ta den mörkgråa haha!

2010-07-23 @ 18:00:14
URL: http://moadunfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa jag är är det !!

2010-07-24 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se