Die mothafuckaaaaaaaaaa,

Tjo, dagen har vart 50% bra & 50% dålig.
Varit ute med hundarna och pappa idag. En helkväll hemma.
Och heldag typ. Sa hejdå till mamma som åkte till mariefred. Så nu är min
bebbe tyson också här hemma hos pappa, han e sjuuuk så vill inte lämna han :(
Bebbe.. Ska sova snart, ska upp tidigt imorgon. Måste typ upp kl åtta med hundjäveln
som nyss va min bebbe.. Hehe nej men va så stressad över han idag, fick typ
moderskänslor haha låg o höll om honom o va så orolig, älskling.. Skulle bli en skitbra  morsa! HAhah.

Nej men sen är jag också irreterad på folk som snackar så jävla mycket.
Vars liv går ut på att förstöra för andra och får sig själv att verka så jävla bra.
Riktiga nolifers & töntar fy usch bläää o spott! :D
Karma is a bitch, så vänta dig nånting tillbaka på dig själv snart.

Vet alltid att jag har min pappa iallafall, som alltid kommer att älska mig för den jag är.
Mamma med, precis som att jag alltid kommer älska dom för vad dom
än gör eller vad som helst. Föräldrarna är bäst.


Bebeb i min fattiga säng.. Okej den ser fett fattig ut de e bara för att
jag har tagit bort täcet ur påslakanet eller vad det heter.. Som typ sveriges
hela befolkning borde gjort. För varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se