böööhhhh..

Är på så jäkla kefft humör.. Var glad tidigare iallafall.
Satt ute på gården i några timmar med mamma o grannar o sådär,
käkade middag. Sen kom jag hem o satte mig vid den här äckliga datorn,
fattar inte hur en sån seg data kan komplicera o skapa problem så jäkla mycket?
FUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCK THAT !!!!!!!!!!SKITSAMMA.
Ikväll ska jag träffa min älskade soulmate, en människa som alltid ställer upp,
som alltid förstår, alltid tröstar, aldrig vänder ryggen till, aldrig lägger fittiga kommentarer,
Aldrig går iväg så fort ett problem uppstår, aldrig hugger mig i ryggen,
alltid är som en ängel mot mig o säger vad hon tycker om saker och ting, det är därför
jag kallar henne min soulmate, för det finns nog ingen annan människa som jag
trivs så bra ihop med förutom Rebecca.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se