Trubbel i paradiset

Keff update I know..

Igår gick iallafall jag, madde, elin och mikaela på bio,
vi såg trubbel i paradiset, den va faktiskt GRYMT skön och när man
såg de där varma vädret, det turkosa havet, hörde den sköna musiken, FAN
vad man ville åka bort från kalla sverige asså!
Iallafall , Borak kom till stan när vi hade sett klart filmen, han hade vart
i rågsved o chillat så aa.. De blev FETT knas, men allting är iallafall löst nu.
Sen kom jag, madde elin och mikaela hit, satt uppe till typ klockan 6 imorse
och snackade massa massa minnen från när vi var mindre och satt och dog av
garv haha, fick så ont i magen asså.. Aja, vaknade vid tre idag kanske, kände
mig skit dum för skulle åkt me mamma o dom till sjukhuset o hälsa på pappa
men aa.. Ska kanske åka dit imorgon istället!

Och idag har jag bara vart med borak, vi har lagat mat typ, myst i sängen, kollat
tv med saga o viktor o mamma.. Bara chillat helt enkelt, han åkte nyss.

Trubbel i paradiset, värd att se!
http://chic.se/wp-content/uploads/2009/10/Trubbel-i-paradiset-434x289.jpg
Har laddat ner en massa simpsons avsnitt, så ska checka de nu och döö :)
http://screenrant.com/wp-content/uploads/the-simpsons.jpg
Bleeeeeeessss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se