Tralalalalalllaalala

God morgon !
Vaknade fan halv två idag, ändå riktigt bra med tanke på att
jag vaknade typ halv tio igår på kvällen och somnade klockan
6 eller något imorse =) Men men.. Igår hade jag och rebecca
skitkul hahaha vi höll på med en film som vi gjorde, men sen fuckades
allt, såg ut som rebecca skulle börja grina hahaha men hon satt verkligen
och kämpade med den sen hacka hela jävla datorn.. :/

Men men! Vaknade av att elin och madde var här och skulle låna
tamponger av mig.. Hmm.. Aja hahaha.. Sen så nyss
hängde jag med Rebecca, hon skulle hem så jag tog med
Bonita ut på en promenad samtidigt. Men vi får höras
sen är så gaaaaaalet hungrig så måste äta nånting, nu.

Belize, Rebecca och Bonita imorse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska din drömkille vara?

2010-01-10 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se