Spökar i mitt heeeeeeem :(

Gud vad jag är tröööööööööööööööötttt...
Käkade iallafall en asgod middag.. Har ju inte ätit hemma här på
nästan två veckor nu hehe så jag fick bestämma:) Kött, pommes, beasås
och maaaasssa massa sallad.. Och en xray. Hehe lite lyx sådär ;D
Vart ute på en promenad med Bonita också, sen mötte jag min baby,
vi firar ju som sagt 3 månader idag så vi snackade en liten stund,
lite kyssar sådär hehe, sen drog han vidare, han skulle på fotbollsträning..

Ladda ner en movie just nu, så ska kolla på den och jag wet inte om jag somnar..
Skulle vara skönt att somna iallafall, skönt att sova med familjen igen..
Rebecca skulle ju sova hemma hos sig inatt hehe och jag tänker absolut
aldrig i hela mitt liv sova själv, hon har typ lockat dit spöken jag skämtar
inte. Här hemma spökar det också haha.. Balkongen har öppnats två gånger,
saker ramlar ner, Bonita blir rädd för ingenting.. Men men haha..

Några pic's från idag. Svart & vitt.



Ska färga mammas hår nu, sen film. Hehe, peace and love.

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg:) allt bra?

2010-01-27 @ 21:23:57
URL: http://saygoodnight.blogg.se/
Postat av: emma

nnaajs:) jo bra. Börja följa varandras bloggar?:)

2010-01-27 @ 22:08:37
URL: http://saygoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se