Skadad hund

God morgon! Vaknade av att jag hörde ett skrik alltså,
så hoppade ut ur sängen och sprang ut, sen såg man att saga,
viktor och anthony satt i soffan och var helt rädda och att bonita hoppade
runt på tre tassar och mamma försökte lugna ner bonita, det hade hänt något
med hennes tass så hon skrek o skrek fan.. Så jag och mamma tryckte ner henne
och försökte se om hon hade fått nåt i tassen men nej, sen när vi släppte henne
då sprang hon runt som vanligt, haha helt skadad hund..

Ska fan gå och bada nu, håller på fylla upp med vatten.. Så skööööönt
att vi snart ska få ett HELT nytt badrum och ett helt nytt kök och allt!
Dom börjar väl snart renovera I guess :P

Alla djuren samlas i mitt rum.. Fresh..

Jag och Lakrits, hehe..


Jajaja, nu är badkaret fullt, vi hörs later! Bleeessssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se