Ska vi bazz?

God morgon! Eller har varit vaken sen kvart över sex.
Fattar fan inte hur jag lyckas med det. Somnade tolv igår,
sen vaknade jag tre, somnade om, vaknade kvart över sex
av att mamma satt och rökte i köket, brukar ALDRIG vakna av
små saker som typ tv, musik, prat och sånt. Men haha aja knas..
Är lite småtrött nu faktiskt men ska till affären o handla nudlar.
Och sen ska ja se movie. Sitter fortfarande och geekar det här
spelet hahahaha..


Jag och Boorak igår. HAHAHAHAHA SÅ MOBBADDEEEEEEE.

HAHAHAHAHA
Boorak - Ska vi bazz?
Jag - Hur gör man det?.. Fast tror min gubbe har mens.
Boorak - hahahaha va fuuuuuul

HAhaha måste gå nu, peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se