Retaaard

Gyyyyyd mööörgööön !
Hahah fan de e nåt allvarligt fel på mig.. Jag börjar typ bli vuxen hehe
big girl.. Nej men fan jag somnade klockan 12 nånting igår va galet trött.
Sen vaknar jag halv sju av mig själv :P CP CP CP. Inte likt mig nånstans!

Ye ye, passar Saga idag, hon har ont i magen så the big sister is home.
Målade iaf naglarna igår, vart så jävla glaaad när jag kom hem till auror igår
för hon hade en nagelfil. Ända sen vi flyttade hit så har vi inte hittat våran
nagelfil så mina naglar har verkligen varit kaos.. Och kan inte klippa dom med
en nagelsax. Äckligaste känslan.. Sen när ja kom hem måla ja dom o sådär ;D

Nivea Calcium power. - Peach Fizz nummer 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se