PINSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMT !!!

Shit, alltså.. Tog några pantflaskor för att jag
skulle gå och köpa ett paket nudlar, låter helt tragiskt
men hade inga småmynt löst haha, så gjorde jag mitt STORA
misstag att ta med mig Bonita.. Hon satte sig och sket typ
precis vid tempo och jag hade ingen påse med mig, visste
fan inte vad jag skulle göra, skämdes som fan, kände mig som
värsta pundarbruden där med pantflaskor, en hund som sätter
sig och skiter, och rycker som ett helvete.. FYFAAAAAAAAAAAAAN !!

Aja hahaha, mamma dog iallafall av garv i luren, cp..
Borak va här ett tag iallafall, människan tog typ alla
mina krafter så e astrött nu. Ska snart sova en stund tror jag.

Lite bilder från idag, kanske hörs sen puss peace & bless <3


Asäcklig bild med effekter såklart, ser ut som hulken typ..


jaja, crackbild.. Förresten rebecca, hittade tröjan du låna
av nattis hahahahaha, du får den imorgon eller så fort du kan mötas=)


Jaaaa det ser ut som om jag har typ världens största
hand som har suttit på en kvinna någonsin.. Men haha
SÅ stor är den inte.. Bara det att den är väldigt nära kameran.



Misslyckad puss bild. hehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se