Mr.Right.

Fick en fråga från anonym (?)

Hur ska din drömkille vara?

Rätt svårt att säga helt sådär..
Men utseendemässigt tycker jag om när killar har utländsk bakgrund.
Mörkt hår, bruna stora ögon, lite sådär olivfärgad hy, kan ett annat språk,
Helst ha liiiite muskler, de e snyggt :D


Personligheten är JÄTTEviktig i mina ögon. Han måste ha humor,
annars är det kört ;) Haha. Nej men humor, kunna vara sig själv,
inte vara en sådär som skryter om allt framför mig och alla mina
vänner. Han ska helt enkelt vara sig själv. Han ska kunna prata
med mig, och jag ska kunna prata med honom. Jag måste känna
att jag kan lita på honom, det är jätteviktigt. Han måste självklart
lita på mig också. Avundsjuka är okej till en viss gräns, men går det
i överstyr så kan det bli lite jobbigt tror jag. Han ska vara positiv till mina
val och uppmuntra mig till att göra olika saker, testa nya saker liksom.

Sen är det viktigt att han är vän med mina vänner.
http://www.onlinephotographers.org/pics/3271_b.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se