Lite om mitt år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japppppps
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej tyvärr
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En bekant till mig blev det :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tackar Gud för det !
5. Vilka länder besökte du?
Grekland :)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Lite mer lycka i våran familj kanske.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Typ då jag och Borak blev tillsammans :) Sen är det ju några fler datum
men ett datum som iallafall är värt att minnas! 27/10-09
8. Vad var din största framgång 2009?
Låt mig säga såhär. - Man lär sig av sina misstag.
9. Största misstaget?
Oj, har gjort flera misstag men som sagt, man lär sig ju..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var faktiskt grymt sjuk under 2009. Fick problem med njurarna mycket.
11. Bästa köpet?
Eeh.. Greklands resan? .. Haha ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj.. Jag vet inte.. Mat, xray och cigg?..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja flera saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Right round, Sexy Bitch, LoveGame.. Asså det finns sjukt många men har fått
kortslutning i hjärnan bara för att jag försöker komma på nån.. Haha.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit jätte ledsen under 2009, mer än vanligt.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skött skolan lite bättre.. Och fler saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag inte skulle ha tänkt så mycket, och inte sårat mig själv!
18. Hur tillbringade du julen?
Först på sjukhuset, sen i brb hos släkt, sen hemma me mamma, syskon o vänner!
19. Blev du kär i år?
Yes ;D
20. Favoritprogram på tv?
Simpsons,scrubs, 2½ män, family guy
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight böckerna, ÄÄÄÄLSKAR DOM FORTFARANDE!!!!!!!
22. Största musikaliska upptäckten?
Jadu.. Har inte upptäckt nån speciell faktiskt, lyssnat på dom jag alltid lyssnat på:P
23. Bästa filmen du såg i år?
Twilight.. Hehe såg den i typ somras, löööw it.. OCH AVATAAAR!! <3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En iPhone!! Min älskling, älskar den!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Haha joo.. the sims 3..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Feeeest :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa haha, skoja inte !
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Soft
29. Vad fick dig att må bra?
Min älskade mamma <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hoho, T.I. och Edward Cullen och Jacob.. Men har min baby Borak <3
31. Vem saknade du?
-
32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag kan inte säga att jag träffade Borak 2009..
Jag träffade han typ den 31 december 2008, han var här
förra nyår med massa andra människor, men då va vi bara kompisar.
Men måste ändå säga att han är den bästa människan jag träffat i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se