Lista / bilder på moi och Lakrits.. Hahaha.

Namn: Mickaela Nydahl
Smeknamn: Mickis, Mix, Micha, Mickan
Födelsedag: 26 oktober 1993
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Piercingar: 7 i öronen, en i överläppen, en i tungan och i näsan
Tatueringar: VILL HA En skorpion med mitt namn på magen, inte mitt på magen haha men där nere,
ett par hörlurar bakom öronen och mamma & pappa nånstans, typ på vristen eller något.
Längd: 159 kanske..? Hahaha, kort jävel!
Skostorlek: 37-38
Kär? Ja
Dricker du? Ja, vid olika tillfällen :)
Röker du? Ja. Tyvärr.. Haha.
Vilken parfym använder du? Just nu, Christina Aguilera eller Puma.
Vad är du rädd för? Spindlar, zombies, konstiga ljud..
Gillar du att tvätta? Hahaha nej.. Inte så bra på det heller ;D
Gillar du berg- och dalbanor? ÄLSKAR DE :D
Senaste person du ringde?
Haha Borak
Person som ringde dig? Mamma
Favorit sak att göra: Vara med vänner och familj.
Har du någonsin gråtit över en kille? Haha OM jag har..
Gråtit över en flicka? Ja, för Reb när vi var så grovt osams, hon är mitt allt!
Blivit arresterad? Haha helt ärligt? Ja.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning.
Vad är du allergisk mot? Ingenting :) Förut mot valnötter, men inte längre haha..
Var har du ont? I mina fingrar, mina händer är så KALLAAAA..
Är du glad nu? Visst :) Fast mest trött..
Kan du sjunga? Ja jag kan sjunga, men det låter KEFFT. Haha.
Land du vill besöka? USA, Thailand, Paris IGEN..


Hahahha pinsamt.. Grannen plingade på och undrade ifall jag visste om någon av
grannarna har en svart kattunge.. Det var såklart våran :) Fattar INTE hur den har lyckats
smita ut, inga fönster eller någonting är öppet.. Haha den är så GALET kelig.. Alla som har
träffat den katten vet det. Fast till slut är det bara jobbigt, man puttar iväg den, då kommer den
tillbaka typ 25 gånger.. Haha. Så här är några bilder jag tog nyss på min lilla Lakrits..





Kommentarer
Postat av: n

Gör som dollyblond! Bli medlem, skapa poäng och få gratis presentkort. Super enkelt :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=229790

2010-01-27 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se