Lalalala ingen rubrikfantasi

Haha vaknade rätt sent idag men jag och Rebecca
gick och la oss grovt sent :P  Typ halv sju imorse, haha
halv ett gick vi ut och lekte med bonita i typ en halvtimme,
om inte mer :P Sen kolla vi på typ tre filmer tror jag haha. Men
aja, vi vaknade väl vid halv fyra eller nåt tror jag sen gick vi
direkt ut med Bonita på en promenad, min storebror är
här och hälsar på med sin kompis Leo också :)

Tror Borak ska komma hit, I'm not sure. Men vill hittapå nåt
roligt ikväll, pallar inte sitta hemma framför datorn bara :)
Vi hörs laaaaaaateeeeeeeehr !

Det där röda märket i min panna är ett sugmärke, har
en rätt störd pojkvän, vem fan gör sugmärken i folks
pannor.. Men hahaha aja.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se