Hungryyyyyyy

Aaah man märker att jag ger keff update till my readers..
Statistiken går bara neeer o neer.. Boring :/ Bor ju som sagt
inte hemma, vill bara säga att min lillebror har ett allvarligt
fel i hjärnan också, skaffa hjälp ditt cpbarn. (syskonkärlek hehe )

AJAAA =) Vet ej va ja ska äta för dinner idag..
Nudlar again? Frallor utan smör? .. Hahahah.. Nej men
ska käka nuuudlar tror jag, de e ändå fett gott, me typ fanta eller
xray, mmmmmmm ;D.. !  De e fett gott o doppa frallor när man äter
nudlarna HAHAHAHAHAHA
Hoppas rebecca kommer ikväll också..
Hon o ja borde flytta tsm , hahahaha... Hon har sovit hos mig två
dagar i rad nu, bobo, slipper iaf o sova ensam plus vi har ALLTID
nånting att snacka om, love you girl.

Hmm dunno what 2 do now.. Får lite halvstress för man måste tydligen
ha legitimation för att kunna köpa xray, som tur är har jag inte behövt
visa det, alltså kommit undan.. Men ändå skit jobbigt hahha men måste
ändå skaffa ett legg snart..

Juste grattis Ekrem på 18årsdagen, kärlek till dig!

Riktigt ugly bild men men, orkade ej leta. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se