Top Model Wannabe.. HAhaha.

Tjabaaa, keff update, sorry 4 that..
Iallafall, mötte Rebecca igår, sen satt vi o kolla på tv och
sådär bara :) chill. Sen har det ju varit stopp i avloppet, SKIT äckligt..
Så igår när jag borstade tänderna så stog rebecca med mig i badrummet,
så började det bubbla från avloppet.. Och det lät som att avloppet sa mitt
namn HAHAHA asså båda hörde det så vi skrek, och sprang till soffan och
asså.. Ja fick panik. Hahahahaha.. Vi somnade iallafall till slut.. Vet inte riktigt
när vi vaknade men men.. Fick ringa dom som har hand om lägenheterna, Akelius
eller hur det stavas, så kom en snubbe men han kunde inte fixa det, så dom hämta
värsta bilen som sög upp allting hahaha de va så jävla äckligt, ja höll på spy
seriöst, och rebecca filmade allting och hennes garv.. Det var så sjukt så
jag spydde nästan samtidigt som jag garvade ÅT hennes garv.. Hahahaha..
Sen käkade vi och sådär, sen nu är jag här hos mami och rebecca gick hem
till sig ett tag :)


Jag och Rebecca kollade på Top Model.. Vi fick inspiration..


Sexy, jag skulle lätt vinna med mina poser :)

Ovanlig RebPic.. NAAAAT. Hahaha.


RRRRRRRReeeeeebecca :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snygg Rebecca är, har hon facebook??

2010-01-26 @ 19:56:16
Postat av: Mickaela

Sv : Haha aa de har hon :)

2010-01-26 @ 21:21:05
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

Haha, gillar blåsa-ut-luften-genom-putmunnen-bilden! :')

2010-01-26 @ 23:48:43
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se