Brooke Hogan feat. Colby O'Donis(LOVE!!) - Hey Yo! / Massa bilder :D

Hohoho idag är typ den första dagen
på aslänge som jag har haft en bra hår dag..
Jag tvättade det, gick ut, satte mig på bussen, käkat,
vart ute lite till, vart i handen.. När jag kommer hem, så är
håret typ.. Perfekt. Hahaha..

Aja, eftersom jag har suttit hos pappa i en vecka, så har jag
bara haft tillgång till TVn. Kollar typ på MTV 24/7 så har fastnat
grovt för  Brooke Hogan feat. Colby O'Donis(LOVE!!) - Hey Yo!
Kollar på Brooke knows best typ hela tiden hehe, älskar det avsnittet
när dom spelar in den låten.. Rebecca såg avsnittet före mig för
rätt så länge sen, hon skicka sms hon bara ' DIN MAN ÄR PÅ MTV!! ' Haha!



Den där pricken i min panna är INTE en finne.. Säger vi.. HAHA.


Hehehehe, aya ska möta Reb nu, vi bor fan ensamma asså..
Hahaha men de e så galet skönt! Lära sig o ta ansvar och
så vet man ju ändå på ett ungefär hur det blir när man flyttar
hemifrån på RIKTIGT sen. :) Peace and love.

Juste, hehe några bilder, söt som man är!


Va söt jag ääääääääär.. Tänk om jag hade gjort så på riktigt,
Hahahah hade typ aldrig orkat..

Min framtida tatuering, hehehe.. Utom ' Don ' kanske..

 

 


Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

Du har fått en award av mig sötnos! :)

http://szerafia.blogg.se/2010/january/award.html

2010-01-26 @ 13:16:04
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se