Några bilder,, pappa har fått blodförgiftning igen :(

Bara för att jag hade tråkigt så tog ja lite bilder hehe ;D
Men en sak som jag märkte var att jag har ett hårstrå
vid typ läppen på varenda jävla bild, ÅÅÅÅÅÅH skit störande hahaha
att jag inte märkte det :S Helt retarded.. Därför blir alla bilder typ rätt
ljusa.. FÖR DET ÄR SÅ STÖRANDEEEEEEE...
Förutom spegelbilderna heheh, som är lite mobbade.. Men där ser
man inte de där jävla äckliga hårstrået iallafallllll...

Sminket sitter som ett helvete just nu, fuck fuck fuck..
Pappa har fått blodförgiftning igen, FAN HELVETES JÄVLA SKIIIIIIT!!!!!
Helvete hur kan det nya året starta såhär?! FAN FAN.. Älskar dig pappa,
du är världens bästa pappa ska be till Gud för dig, snälla <3



Ser ut som en uppstoppad barbie, och INTE på ett bra sätt -.- BLÄÄ.. HAHA



me and bonita. <3

Jag vet, skiiiiitfula ögon hahaha ser så jävla fejk ut så det inte
är sant, men när ja redigerar bilderna så blir det fin färg på allt annat,
men ögonfärgen ändras så den blir helt misslyckad :S Skitfult


Den här vart tuuuuuuuuuuuuuuung.. !



SÅ JÄÄÄVLa äcklig bild hahaha

Peace to the world.. Fjortis.. Hahah spex bild, inte allvarlig.

POZZZZZZZZZZZZ haha.


Kommentarer
Postat av: yoana

Söt blogg:D hur e läget?

2010-01-14 @ 17:03:49
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha du e sexig mickis;)

2010-01-16 @ 09:58:07
Postat av: Wilma

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Svar: Hm ingen aning faktiskt.. Men tack för att du gillar bloggen! Var ju iochförsig ett tag sen jag ens uppdaterade nu men men ;)
micklalea

2012-03-18 @ 19:15:46
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Carolina

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Svar: Tack! Nej har inte designat den själv, har fått hjälp! :)
micklalea

2012-09-12 @ 11:24:02
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se