Nyårsafton!

SHIT är så galet jävla trött alltså aaah.. Haha.
Vaknade klockan sex idag, helt sjukt..

Iallafall, mötte madde, andrea, namir och borak igår på tåget
sen åkte vi till örnsberg typ, vi mötte husse pooya vindar o nån till
på tuben när vi va påväg.
De va väl rätt soft där, men innan tolv så drog vi haha, ali o nån till som
ja inte känner kom dit men dom stannade kvar där haha.

Iallafall, fick min nyårs kyss, fast fick tvinga mig till den, sen fick jag en glad
nyårs puss av madde:D höhö!
Sen åkte vi iallafall till stan, haha fan vad folk höll på på tuben lite efter tolvslaget,
alla skrek gott nytt år och grejer, haha skit roligt :) Sen kolla vi på fyrverkerierna och
sådär, blev knas också men aja pallar ej ta upp det i bloggen :)
Sen så gick vi och käkade kebab allihopa, sen va de en snubbe som börja röra
sig mot madde hahaha o han lyssna inte när hon sa de räcker, så ja fick flipp
och började skrika och så frågade han om jag ville ha bråk, fett mobbad.. Men sen
kom dom och sa förlåt haha, sär..

Sen åkte jag och Madde själva till vh, alla andra skulle till jordbro / brb.
Sen gick vi till en annan fest och de va faktiskt kul där :) Kom hem klockan
8 på morgonen så jag och madde däckade direkt ner i sängen, haha.

Nyårspussssssss :) !

Madde och andrea :)

Jag och Madde, och nej, jag ser inte så fräsch ut, hehe..

Jag och Namir, hohoho.

TTTTTTTTTTTTTUNG jag är på att ta kort :)

Såååå fiiint !

Säger ju de, ja e bästa fotografen, hehe..

En skylt där de stog 2010.. Keff bild.

Me and Poooyaa..

Påväg hem klockan åtta på morgonen hahah

Precis hemma, bonnniii blev glad :)

Hittade en bild på facebook också, är i västerhaninge här,
hade så jävla ont i huvudet så fick en grej som va kall typ.. SSSSKÖNT!



Den enda som saknades var Elin :( !

aja måste käka nånting nu håller på dör, har världens huvudvärk också,
lite bakis sådära, Peace and loooove!!!  Hoppas alla har haft en bra nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: Alex

röv

2010-01-01 @ 21:39:31
Postat av: Husse

Namir SÖK JOBB

2010-01-01 @ 22:33:55
URL: http://skvallrarn.blogg.se/
Postat av: mickaela

hahaahahhaha

2010-01-01 @ 23:08:43
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se