Det sppööööööööökar..

Tja, är hemma nu igen! Åkte till tyresööööö,
påvägen dit började jag garva för mig själv..
Gatorna hette typ, kanelgränd,koriandergränd, och vitlöksgränd?! HAHAHAHA..
Iallafall när ja kom dit, stog min baby i pizzakläder, HAHA skitsöt.. Sen fixa
han en kebabtallrik åt mig, ja har inte ätit nåt på hela dagen, har sparat
plats i magen u know.. Så ja åt upp den skitsnabbt haha, gött som fan :D


Måste berätta om igår.. Rebecca kom till mig, vi snackade lite o så.
Sen började hon hålla på o driva o säga att de skulle komma upp
zombiearmar ur avloppet ( avloppet är helt öppet de e nåt fel )
Så sjäääääälvklart man börjar nojja som fan! Så ja tvinga henne
att sova över, så vi va tvugna att gå hem till henne o hämta hennes
mobilladdare först. Sen när vi e påväg hem igen, så går vi förbi
ett garage, klockan e typ.. halv tolv kanske.. nånting sånt. Det kommer
typ barnmusik där innefrån.. Asså en melodi, skitläskigt de e helt släckt.
Sen hör man nån skrika som faaan så ja o rebecca börjar springa
HAHAHA som två fucking maratonlöpare typ. Sen börjar nån
garva, då börjar vi springa ännu mer, sen skriker nån asså..
vi såg ut som två idioter typ. Sen skyndar vi oss in i porten,
de e helt svart i porten, då e källardörren helt öppen.. HAHA
Så vi springer upp, kommer in, då försvinner täckningen på båda
våra mobiler.. Kändes som en skräckfilm..


Helt slitna.. Jag och Rebecca. Skitfult med ciggen där..

Cpguuuuuuuuuuuurl. Love you.

Cool ja e .. Haha.

HAHAHAHa Ghost !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se