Clotheeeees

Fan somnade typ skit tidigt igår hahaha..
Vaknade typ runt halv tolv för att nån ringer o så hade ja massa sms typ..
Så somnade om haha,  va så jävla trött.. Iallafall så vaknade jag
tidigt idag , så jag satt med mamma o snacka o käka, sen tog jag ut
bonita på en promenad, sen lekte jag med henne typ en halvtimme på
tomten också :) Och borstade henne och så, hon hårar som ett helvete..

Ska iallafall vänta på att min faster ska komma, och hämta upp
mig och Saga, vi ska till sjukhuset och hälsa på pappa :)


Hade mjukis först.. Men bytte till jeans ist.
Känner mig verkligen såååå nördig, hatar babyrosa..
Hahahah det ser så jävla fjantigt ut men den är skitskön :P
Iaf, jeans, kofta, och ett vanligt vitt linne.



Vågar egentligen inte visa mitt face.. Ser fan ut som en jävla
häxa på bilder hahaha, har lite mascara o läppglans bara..

Kommentarer
Postat av: Yoana

Tack så mycket!:D läget idag?

2010-01-16 @ 12:34:19
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej men lägg av, mina problem är dina problem <3 ! älskar dig

2010-01-16 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se