Äntligen en telefon agaiiiiiiiiiiiiin :D

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN har jag tillbaka min älskade mobiiiiiiil
med comviiiiiiq :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: !!!!!


Tyvärr har jag ju inte min iPhone nu hahaha.. Men får tbx den
på fredag tror dom, fett skönt :)
Jaja, visst är allt knas just nu men hoppas på allt allt löser sig.
Är egentligen på skitkefft humör just nu för fattar typ inte ett skit -.-
Men orkar ej bry mig, ska försöka att inte bry mig och vara glad att
kunna smsa igen istället :)
Åt världens största pizza i tumba påvägen hem också med mamma o jimmy,
den var galet stor skämtar inte.. Tog en bild med mammas mobil så måste
visa den sen, hehe.. Fett intressant med en pizza men aja..
Blessssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se