Allt känns så jävla keeeeefffffffffft.

Allt känns så jävla knaaaaaaas..
Det känns som om jag bråkar med alla.
Bor ju som sagt ensam hos daddi, längtar tills han kommer
hem från sjukhuset btw.. Bråkar med mamma och mina syskon också,
därför jag bor där. Vad hände med att 2010 skulle bli en helt ny start,
ett bra år, mitt år? Fan också.. Orkar verkligen inget mer snart. Så dumt
att skriva sånt här på bloggen men I don't care anymore.

Nej, jag gör ingenting om dagarna, jag är dålig på att
höra av mig, jag kanske är en dålig dotter, flickvän och vän?

Jag får helt enkelt skärpa till mig. Skaffa ett jobb så snabbt som
möjligt. Möjligtvis Ica i skanstull ( blä, hatar att jobba på mataffärer men
a man gotta do, what a man gotta do, fast e ju tjej men yeye ) och
ha kul, tjäna egna pengar, gå på bio, kunna shoppa, umgås mer
med mina vänner, börja på nån sport har jag velat jätte länge..
Får se till att lyfta på arslet och göra det..
För jag är ju inte värdelös, vissa stunder känns det som det.
Men det är jag ju knappast. En dålig uppväxt stärker en
så otroligt mycket men man kommer alltid ha kvar ärren
pga allt man har sett, hört och upplevt.




Skänkt 10 kronor till Haiti också.. Kändes fan grymt bra trots
att det är bara 10 kronor. Hade bara 18 på mobilen så hade
inte möjlighet att ge mera.. Skicka du också.

10KATASTROF till 72950

Kommentarer
Postat av: jennnifer

Du är en stark person mickaela <3

2010-01-21 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se