A list about moi.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Lila linne, gråa mjukisbyxor.
Vad använder du just nu för skor: Utomhus? Svart vita Adidas
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt.. För det mesta.

Senaste person som
Sov i din säng:
Kom på att Bonita inte är en person.. Isåfall jag.
Du pratade med: Min lillasyster
Du delade en drink med: I don't remember.
Du gick på bio med: Mikaela, Madde, och Elin :)
Du gick på stan med: Elin, Madde , Mikaela och Borak.
Skällde på dig: Mamma igår :P

Senaste
Låt du hörde:
Jay Sean - Do you remember
Film du såg: Just like heaven
Mat du åt: Två mackor med ost o aromat:D
Kram: Boorak
Puss: Boooooorak
Fest: På nyår, läänge sen.. Eller haha 2 veckor sen.
Känslan: Saknad
Ilska: På mamma typ, igår.. De va därför jag fick ' skäll ' hahah
Resa: Grekland
Glädje: Imorse när jag och mamma dog av garv..
Dröm: Privat :)
Boken du läste: Ron Jeremy - Hårdaste mannen i Showbiz
Personen du träffade: LilSiz
Personen du pratade i telefon med: Booorak
Personen du fick sms av: Boorak :P
Gången du åt en 7-eleven korv: Fan de va länge sen, myyycket länge sen.
Gången du var utomhus: 1 ½ timme sen typ.
Gången du sov: Inatt? ..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge sen. Mina föräldrar är typ nyskilda.
Saken du köpte:
Strumpbyxor ;D Hahaha

Om dig

Namn: Mickaela
Ålder: 16
Smeknamn: Mickis, Micha, Mix.. Mix blender.. Haha.
Syskon: En äldre bror, en yngre bror och en yngre syster.
Sysselsättning: Vardagar SSSSSUGER.. Gör bara saker på helgerna typ.
Bra egenskaper: Eh :P .. Jag är glad?.. Hahaha tror jag..
Dåliga egenskaper: Kan vara bitchig ibland hehe, och envis. Fast vene om
envis är bra eller dåligt? Det beror ju på..
Linje/klass: Ingen just nu, men är inskriven i byggprogram inriktning måleri. Börjar
nästa hösttermin igen :) Tyvärr med 94or hahaha men aja skit i de.
Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Blå/grön turkosa typ?
Skostorlek: 37-38

Halvtaskig bild när den är i såhär litet format.. Ser bättre ut i större
men orkar inte ändra det nu hahaha.

Kommentarer
Postat av: Ammi

fin blogg :)

2010-01-14 @ 11:44:09
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se