MY INTERNET IS BACK :D!

FYFAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAD !!!
MITT INTERNET FUNKAR :D:D:D:D:D !!!
Ah ÄNTLIGEN seriöst började bli riktigt trött!
HEHEHE. !!! Dfgjdiagjsdirgjaesjir !!

Kör en lista som typ alla har gjort hehehe..

Lovar du att vara ärlig? Yes
Du heter: Mickaela
Smeknamn: Mickis, Mickan, Micha typ.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Medina-Sagoland, if your not the one daniel bedingfield osc osv
Beroende av: Xray, cigg.
Vem behöver du mest just nu: Vänner & familj.
Vad tror folk om dig? Vet inte, bryr mig inte.
Stämmer det? Vet inte, bryr mig inte.
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, rumpa och bröst.. Haha ( måste va ärlig )
Vad säger du för att imponera på någon? Ja e tung. Haha.
Hur imponerar man på dig? Charmig, humor, söt.. :D
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja det har hänt  mååånga gånger.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Inget Inget =)
Var bor du? Stockholm, västerhaninge.
Trivs du där: Njae, sådär.
Äger du några converse: Nope :D Hahaha typ den enda i världen..
Vad har du för mobil operatör: Comviq och telenor på min iphone, ska jailbreaka den snart.
Är du allergisk i mot något: Najj
Har du haft sex idag: Nä :( Haha.
Nästa mål i ditt liv: Jag vet inte faktiskt.. Jobba och kämpa sen börja i skolan igen typ.
Hur svarar du i mobilen: Aa? Hallå? Om det är typ kommun nummer ' Ja det är Mickaela ' Haha.
Vem ringde du senast? Borak
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ifall jag fick bilden, haha.
Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag.. eller 8 kanske?
Sov du ensam: Nä, min lillebror =)
Brukar du komma i tid: Hahaha ibland..
När mår du bra: När saker går som dom ska gå.. Haha
När blev du fotad senast: Jag vet inte riktigt.. :P
Hur känner du dig nu: GLAD!! MITT INTERNET E TBX :D

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vitt typ.. Haha.
Vad tycker du om fötter: Har inga problem med fötter :P
Vad saknar du: Ingen
Hade du en bra kväll igår: Sådär
Favorit dryck på morgonen: Xray, ofcourse hehe.
Rakar du benen: Yes I do.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror helt på när jag vaknar hehe ;D
Är du blyg? Nej haha tur de.
Sysslar du med någon idrott: Nope.. Men vill.
Vill du hellre ha mail än brev: Tungt o få ett handskrivet brev faktiskt :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hahahha verkligen INTE. Kanske kläder,
skor, örhängen, halsband och sånt men inte människor.
Har du spytt offentligt:
Så folk har sett? Ja.
Är du nöjd med ditt liv: Njae.. Ibland så.
Är du bortskämd: Verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Jobba på förskolan,. komma hem vid typ 20 i fem o sova.. Hahaha. Nej
men jag vet inte :)
Vad är det värsta du vet? Spindlar, när nån hugger en i ryggen, lögner, droger.. allt sånt.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Köper ju cigg var andra dag så.. Vet inte.
Vad längtar du till? Inget speciellt
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag !
Vad använder du för shampoo? Vet inte haha
Vad är det finaste du fått? Min vackra iPhone.. Hahaha nej, mina syskon.
En speciell dag du minns: Oj oj, finns många bra och dåliga dagar. För många.
Gröna eller röda äppeln: Gröna, dom röda e oftast typ.. Mjuka o sådär.. blä.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Rebecca eller Elin
Gillar du golf: Hahaha har spelat minigolf, o ja e en sån keff förlorare att jag
slänger klubban åt helvete hahahhaa.
Vilken tid gick du upp idag: 8 typ.
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp =)
Har du strumpor på dig nu: Nääej. Tofflor hehe.
Är det okej att gråta: Självklart.
När grät du senast: Kommer inte ihåg:O
Bär du glasögon eller linser: Nope, inget av dom.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahha aldrig, nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 1-5 haha.
Har du piercing: Öronen, näsan, tungan, över läppen.
Vill du gifta dig: Ja om jag hittar nån jag vill gifta mig med så :)
Vill du ha barn: Ja =) Hehehe.
Solar du ofta: Nä aldrig längre.
Är du bra på att laga mat: Jag är TUNG!
Är du flygrädd: Hahahah Gud ja.
Hur vig är du: Rätt så vig faktiskt hähä.
Är du musikalisk? Kan trummor o sådär, men sjunger kefft men lär mig
texter och instruktioner lätt :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten / xray / fanta
Vilken är din favoritglass: Piggelin eller Daim
Tror du på ett liv efter döden: Ja de gör jag
Tycker du om sushi: Aldrig smakat, men äter inget från havet.
Vad äter du helst när du ser på film: Mackor eller mat haha.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nopski.
Har du tandläkarskräck: Ibland, när dom kommer med den där vassa och typ gräver
i tänderna, bläää... Sån äcklig känsla.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: turkosa typ?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Haha många gånger, det sjuka är att det
är faktiskt rätt skönt att gråta som fan, sen bara somna.
Biter du på naglarna: Najj :D
Röker du: Yepp.
Hur ofta tränar/motionerar du: 7 dagar i veckan.. NAT. Aldrig typ hahaha.
Senaste låt du hörde: Hunt 'Em Down - T.I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se